søndag 13. september 2009

Da prøver jeg igjen

Sist gikk det litt tregt i bloggingen,fikk ikke tid og hadde ikke energi til det.. Nå har jeg bestemt meg for å prøve å blogge igjen,denne gangen skal det handle mer om barnemote og interiør til både barn og voksne.. Litt mindre om private og hverdagsting,men litt blir det nok :) Har jo snart 3 barn å skryte av.. ;)
Jeg elsker å handle barneklær (spesielt på nett,siden jeg sjeldent finner noe i byen) jeg kommer til å legge ut bilder av guttene hvis det er noe spesielt jeg vil vise dere der ute eller tipse dere om gode nettbutikker osv..
Kan starte med å legge ut et bilde av Olliver som har fått ny bukse (kjøpt på www.urbankids.no) et merke som heter Bobo Choses,utrolig fint og behagelig tøy til en mer "normal" pris... Synes denne er råfin... :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar